במה עורך דין צבאי רפואי יכול לסייע לכם?

אם אתם זקוקים לייצוג של עורך דין, אתם וודאי מחפשים את הטוב ביותר, את עורך הדין המנוסה, שמכיר את המערכת על בוריה, שהתנסה במספר תיקים רחב ושיש בבעלותו רשת קשרים ענפה, שיכולה להניע עבורו את המהלכים המשפטיים באופן יעיל ומדוייק. על אחת כמה וכמה, כשמדובר בתביעה מול המערכת הצבאית או משרד הביטחון, שהינם גופים ענפים, מורכבים ומאוד איתנים. האדם הממו, הבוחר להיות מיוצג על ידי עורך דין, שאינו מגיע מתוך המערכת הצבאית ואינו מיומן בתביעות מול גופים גדולים מסוג זה, יכול בקלות לאבד את יתרונותיו ואת יכולתו לממש את זכויותיו. לפניכם הסיבות, שבגללן כדאי לכם לקחת עורך דין צבאי רפואי.

באילו מקרים יסייע לכם עורך דין צבאי רפואי?

עורך דין צבאי הוא עורך דין הבקיא בעולם המשפט הצבאי, אך עולם הרפואה הצבאית ועולם המשפט הצבאי הם שני עולמות נפרדים, אשר רק עורך דין צבאי רפואי בקיא בשניהם יחד. זהו עורך דין שעבר התמחות מיוחדת ומעמיקה בכל פקודות מטכ"ל בתחום הרפואה, הוראות קצין הרפואה הראשי בצה"ל, נהלים והוראות במדור הרפואה בצה"ל ועוד.

באפשרותו של העורך דין הצבאי הרפואי לטפל במגוון תביעות, בנושאי כשירות לשיבוץ לתפקיד מסוים או לשירות בכלל, פגיעות, פציעות וחבלות, שמתגלות לאורך השירות הצבאי וזכויות חיילים לקבלת טיפולים רפואיים לאורך שירותם הצבאי ושירות המילואים.

הסוגיות השונות בהן מתעסק העורך דין הצבאי הרפואי נוגעות בשינוי שיבוץ בשל בעיה רפואית, ביטול גיוס לקרבי, שינוי או ערעור על פרופיל טרם הגיוס או במהלכו, בקשות לחוות דעת שנייה או יצוג מול וועדה רפואית, אישור מתן טיפול רפואי, בדיקה על ידי רופא מומחה חיצוני ועוד. כל הסוגיות הללו, ועוד רבות אחרות מצריכות ידע משפטי ורפואי מעמיק, וללא שני אלו היצוג אינו שלם, והמיוצג עלול שלא לקבל את מבוקשו מהמערכת.

עדיף להיזהר מלהצטער

חיילים, המיוצגים על ידי עורך דין, המתמחה בחוקי המשפט בצה"ל וברזי הרפואה, יכולים להשיג הקלות ופטורים מתורנויות, שמירות לילה, לינה בבסיס ועוד. עבור כל בעיה בתנאי השירות של החייל, באופי התפקיד, הצבה לשירות ועוד, עורך דין צבאי רפואי הוא הפתרון ההולם והנכון, שכן יצוג לא נכון עלול להסב הרבה יותר נזק מתועלת.

"אם אתה מבקש עורך דין זה מראה שאתה אשם"

לא ניתן לכתוב על עורך דין צבאי ללא התייחסות לחקירת מצח, וכאן המקום להדגיש, שחקירות מצ"ח הינן חקירות לכל דבר, ומרגע שחייל עוכב או נעצר לחקירה, כל דבר שיאמר או יעשה מתועד ועלול לשמש נגדו.

במערכת כל כך נוקשה ומחמירה לא כדאי להקל ראש בדבר, וגם כשנראה שמדובר ב"מצב בטוח" מומלץ בהקדם להיעזר בעורך דין צבאי. האימרה המוכרת בקרב החוקרים "אם אתה מבקש עורך דין זה מראה שאתה אשם" איננה נכונה כלל, וידוע שעורך דין צבאי יכול למצות את זכויות החייל מהרגע הראשון שבו הוא נכנס לתמונה.

חוקרי מצ"ח הם חוקרים מיומנים ומוכשרים, וכל נחקר יכול לטעות או ליפול בלשונו בשוגג. דאגו לייצוג הולם בהקדם והקדימו תרופה למכה!

כלי נגישות